فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پرسشنامه استاندارد اهمال کاری تحصیلی (سولومون و راث بلوم، 1984)


این پرسشنامه را سولومون و راث بلوم در سال (1984) اسم و آن را مقیاس اهمال‌کاری تحصیلی آوازه نهادند. و دهقانی (1387) برای اولین بار آن را در ایران به‌کاربرده است. دارای 27 گویه می ­باشد که 3 مؤلفه را مورد امعان قرار می­ دهد: که عبارتند از: آراسته شدن برای امتحانات، آماده شدن برای تکالیف، آماده شدن برای مقاله­ های پایان‌ترم. خصوصیت پرسشنامه (بطور خلاصه): تعداد گویه ها: 27 تعداد مولفه: 3 مولفه (آماده شدن برای امتحانات، آماده شدن از بهر تکالیف، آماده شدن برای مقاله­ های ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.