
عنوان مقاله : یاددهی-یادگیری و سنجش مفاهیم شیمی ازطریق اطلس های مفهومی شرح مختصر : نقشه های مفهومی ،یکی ازروشهای نوینی است که بانظریه اسم گرایی ارتباطی نزدیک داشته ومی توانند درمراحل مختلف آموزش از طراحی و تهیه محتوای برنامه درسی گرفته تا مرحله اجرا و ارزشیابی مورد استفاده قرار گیرند. آشنایی دانش آموزان ومعلمان بانقشه های مفهومی وترغیب آنان به سمت رسم اطلس های مفهومی منجربه درگیرشدن ذهن آنهابامفاهیم وارتباط منطقی موجودبین آنهامی گردد. دراین مقاله ضمن شناسایی نقشه های مفهومی کاربردآن رادرفرایندی ...