
هدف از پژوهش حاضر،بررسی بهره گیری ازداستان گویی گفتگوها درسی میانجیگری دبیرمربوطه دردستور کارقرارگرفته است. رویکرد این پژوهش کیفی و مهم از نظریه تفسیری است. جمع آوری داده ها از جاده مشاهده تاملی ، عاطفی-روانی و تحصیلی کلاس هفتم انجام شده است. یافته های این پژوهش ، تاثیر مثبتی که انگار در آموزش دانش آموزان و جو کلاس ریاضی می گذارد که منجر به ایجاد یادگیری مطلوب درس ریاضیات دراکثرفراگیران شده است را نشان میدهد. نتایج بازده نشان می دهد استفاده از این آیین باعث افزایش تمرکز دانش آموزان می شودواین یادگیری فعال ...