فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پایان نامه در رابطه با تبلیغات


بخشی از متن اصلیفهرست مطالبمقدمه     1فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن1. تبلیغات چیست    42. تاریخچه تبلیغات    63. پیشینه تبلیغات در ایران    8فصل دوم: مفاهیم و مبانی1. تدبیر و صنعت تبلیغات    122. تاکتیک    133. تکنیک    154. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی    215. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن حرف تکنیک و تاکتیک    226. تفکر تاکتیکی و تکنیکی     2 ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.