« اصطلاح تدریس ،اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به سمت تماشا می رسد ،اکثر معلمان و مجریان برنامه های درسی با معنی و ماهیت درست آن آشنایی دارند . برداشتهای جوراجور معلمان از مفهوم تدریس می تواند در نگرش آنان انتساب به دانش آموزان و نحوه ی کار کردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد . برداشت چند گانه از صفت تدریس می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ؛از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و افتراق در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاههای مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش باب درک مفاهیم تربیتی ...