
در این پروژه ابتدا حرف ارائه چند تئوری برای محاسبه نیروی رانش، ترک و کارایی موتور و میزان خطاهای هر یک از آنها مورد بررسی قرار گرفته است و در بین آیین های موجود روش لاک که از دقت بالایی برخوردار می باشد، برای مدل سازی ملخ مورد استفاده قرار گرفته است. پشت از بررسی و تحلیل روش پوسته برنامه ای برای موتور هواپیمای اف- 27 ارائه شده است که در آن علاوه بر مشخصات موتور از قبیل دور، ترک، نیروی رانش، مشخصات ابزار مربوط به عملکرد موتور از قبیل OT,OP,FF,TGT هم آمده است. تمامی این پارامتر ها حرف ورودی های: V,FT,PC ...