
فرمت فایل : word(قابل ویرایش) تعداد صفحات:29 فهرست مطالب: تعریف کیفیت محصول توسط مشتری(بررسی متد کانو) ۳ چکیده: ۳ ۱-مقدمه: ۴ ۲-معرفی اسلوب کانو. ۵ ۳-پیاده سازی بررسی کانو. ۱۴ ۳-۱-تهیه و طراحی پرسشنامه: ۱۵ ۳-۲-تست پرسشنامه ۱۹ ۳-۳-توزیع پرسشنامه: ۲۰ ۳-۴-پردازش داده ها ۲۲ ۵-۳-آنالیز نتایج. ۲۴ کلمات کلیدی : ۲۸ مراجع : ۲۹ چکیده: اولین باری که نظریه پرفسور نوریاکی کانو و همکارانش در دانشگاه توکیوریکای ژاپن مورد بحث گردید، نظر بسی ...