عنوان پایان نامه : بررسی روال تاثیر تشویق در افزایش یادگیری
قالب اسیر : word
شرح مختصر : شاید برای عده ای تصور اینکه بتوان باب مدرسه ای از تشویق استفاده کرد کمی دشواراست اما واقعیت این است که می استطاعت در سنگر مدارس شاهد حضور با شکوه معلمان وشاگردانی بود که با سرمایه از محبت وچهره های متبسم ومصصم در تلاش هستند که در کارهای خود موفق بوده اند. پس باید صبغه مدرسه ای یادآور زیبائیها ونیکوئیها باشد. چرا که بازهم انسانها مخصوص نوجوانان محبت پذیر می باشند. ولذا نیاز به انس از اساسی ترین نیازهای هر انسان می باشد. تشویق نیروها واستعدادهای دانش آموزان را به کار می اندازد واستقامت آنها را در کارها زیاد می کند وموجبات تعجیل در کارهای بدنی را آماده می کند ودر کارهای فکری موجب سعی وکوشش بیشتری می گردد . تشویق وتقویت رفتار صفت کودکان انگیزه شکل گیری عادات مطلوب در آنان می شود. به بند دیگر از آنجا که از طریق رفتارهای تشویق آمیز کلامی وغیر کلامی مادی وعنوی فردی وگروهی مستقیم وغیر مستقیم مربی بیش از تمام چیز به یک نیاز هم نوجوانان یعنی نیاز به محبت متعلق وتوجه پاسخ داده می شود. ما مثال بیشترین مؤثرترین وپایدارترین ایز در رفتار آنان هستیم در حالی که وقتی دانش آموزی را تنبیه می کنیمن نه تنها به هیچ یک از نیازهای خطری واساسی او پاسخ نمی دهیم بلکه تعادل حیاتی اش را برهم زده او را با تجربه ناخوش آیندی که همواره ازآن گریز دارد مواجه می کنیم ولو اینکه بطور موقت رفتار مطلوب آن را کنترل کرده باشیم.
دارای مقدمه، نتیجه، جوهره و جدول جدول پرسشنامه
کلمات کلیدی : یادگیری، روشهای آموزش، روشهای انتقال مفهوم، تشویق از بهر یادگیری، پایان جریده رشته روانشناسی، دانلود رایگان پایان نامه رشته روانشناسی، نیاز به محبت، روانشناسی بالینی، روانشناسی کودکان، روانکاوی، روانشناسی نوزادان، روانشناسی تدریس، روانشناسی آموزش، علم روانشناسی