فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مقاله با موضوع: بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند


چکیده : هدف حقیقی این تحقیق بررسی تاثیر برند سازمانی حرف بازاریابی رابطه مند می باشد. که در آن برند تشکیلاتی با ابعاد ارزش، هنجارها، محصولات فرعی و رفتارها؛ اسم پیش بین و بازاریابی رابطه مند بعنوان متغیر ملاک مورد بررسی قرار گرفته اند. تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی و از تماشا هدف، کاربردی و بنیادی بوده که مبتنی بر تحقیقات میدانی و کتابخانه ایی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان کارخانه زمزم تهران ) 062 نفر( و نمونه آماری حرف استعمال از جدول مورگان و تاکمن برابر 111 نفر تعیین شده است. روش ن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.