چکیده : سرعت بابرکت تغییر در اداره ها، آن ها را مجبور به نوآوری مستمر در محصولات و خدمات خود می کند و لازمه این نوآوری کارکنان و محیطی خلاق و مستعد نوآوری است، هدایت صحیح این منابع )کارکنان( می تواند موجب شکوفا شدن سازمان و بهبود کارایی آن شود که نتیجه آن خلق ارزش برتر برای مشتریان است؛ بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهم ترین مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمان ها محسوب می شود. آماج از این پژوهش بررسی ارتباط بین نوآوری و ایجاد ارزش می باشد همچنین ...