فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مقاله با عنوان: بررسی سبک های مدیریت مدیران بازاریابی بر اعتماد مشتریان بر نام و نشان تجاری


چکیده : آماج این تحقیق امعان رابطه بین سبک های مدیریت مدیران بازاریابی بر اعتماد مشتریان به نام و نشان تجاری می باشد. این  تحقیق از لحاظ هدف به صورت کاربردی و از لحاظ روش انجام تحقیق بصورت توصیفی – پیمایشی باده باد. جامعهه آمهاری انتبهابی تحقیق  مشتریان شرکت زاگرس پوش شهرستان بروجرد بوده که تعداد 311 نفراز مشتریان شرکت زاگرس پوش به عنوان نمونه آماری باب نظر گرفته  شد و نوع نمونه گیری، نمونه گیری تصادفی بوده است. در این بازجست داده ها به آیین میدانی جمع آوری شده و ابزار گردآوری داد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.