پاورپوینت ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری باب 13 اسلاید حاوی بخش های زیر می باشد هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری مشتری گرائی چیست؟ مشتری کیست؟ آقا رجوع کیست؟ رضایت مشتری چیست؟ مشتریان(ارباب رجوع) سازمانی به دودسته تقسیم می شوند : ویژگیهای نظام خدماتی مطلوب اهم مشکلات ارباب بازآیی باب نظام اداری ریشه و علل مشکلات شفاف و مستند سازی نحوه ارایه خدمات به مردم مشتری گرائی چیست؟ نوعی از فرهنگ سازمانی است که به سمت کارامدترین و موثرترین شکل رفتاره ...