
برای ارزشیابی از کمّ و کیف پیشرفت تحصیلی اندیشه آموز در فرایند یاددهی آموزش بایستی اطلاعات مورد نیاز، توسط معلّم جمع آوری شود. به منظور افزایش اتکا و اطمینان نسبت به دقّت و صحّت اطلاعات تجمع آوری شده، از روش ها و ابزارهایمختلف استفاده می شود تا اطلاعات جامعی در ارتباط با کمّ و کیف دستیابی به اهداف و مشکلات موجود در این فرایند جمع آوری شود. چک لیست یکی از ابزارهای مورد استفاده در مشاهده، چک سیاهه است. برای ارزشیابی از کمّ و کیف ارتقا تحصیلی دانش آموز در فرایند یاددهی یادگیری بایس ...