فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

چگونه آهنربای پول و ثروت شویم.


» :: چسان آهنربای پول و ثروت شویم.

آهنربای پول و تمکن شویم -رسیدن به اسکناس و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمیدانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه میشوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی میکند وباعث میشوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و بازهم به روال گذشته خود برگردند. گذشته ای که در آن دیگر مربوط به خبر از پول-ثروت و استقلال مالی نیست.

چگونه آهنربای پول و ثروت شویم - آنتونی-رابینز

دراین کتاب شما که پیش چهر شماست ما پا های موثر،عملی وکاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش ها و تمرین هایی که در پایان هر گام قرار داده شده میتوانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

بی‌آغازی اول: تکلیف وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید:

یعنی باید اجابت کنید شما مسئول داشته ها و نداشته های خویش هستید. ید از مقصر اعلام کردن اب و مادر و دولت و تورم و… بردارید. دور و برتان را نگاه کنید. باب همین شرایط اقتصادی عده ای هر روزثروتمند خیس می شوند. خواهش می کنم همه ثروتمندان را دزد و دقلکار ننامید. یکی از مخرب ترین باور ها در مورد ثروت این است که کسی نمی تواند از جاده حلال تاجر شود.

در حقیقت همه چیز حتی جامد ترین اشیا از انرژی ساخته شده اند. افکارما نیز انرژی هستند که حرف فرکانسی ویژه تزلزل دارند. هر اندیشه پایداری، اثری حتمی دراطرافش می گذارد. وقتی مدام به چیزی فکر باده کنیم، ثانیه فکر دیر یا زود به واقعیت زندگی ما تبدیل می شود.

قدم دوم: اسکناس را آشنا بدارتا پول هم تو را دوست داشته باشد…..


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.