فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان شرکت خط هنر


» :: گزارش کارآموزی عمران احداث بنا شرکت خط صناعت

دانلود گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان شرکت الفبا هنر

فرمت فایل: دعا قابل ویرایش

تعداد صفحات: 47

 

 

 

 

 

فهرست

  • تاریخچه‌ی فعالیت شرکت
  • ارزیابی بخش‌های پیوسته با بند علمی کارآموز
  • نمودار سازمانی و تشکیلات
  • آشنایی کلی با ساختمان و انواع اتصالات
  • دیگ‌های تبخیر Boiler
  • چیلرها
  • عایق کاری
  • کانال کشی
  • نکاتی فنی در مورد اجرای تاسیسات بنا

 

 

تاریخچه‌ی فعالیت شرکت

 

شرکت خط هنر از سال 1351 به  عنوان شرکت مهندسی کلوین به ثبت رسیده و آغاز به انجام کارهای تاسیساتی نموده است.

این شرکت تا  سال 1378 صرفاً یک پیمانکار تاسیساتی بوده و از سال 1378 به سمت بعد با استخدام کادر فنی در زمینه عمرانی شروع به اجرای پروژه‌های عمرانی نیز نموده است. این شرکت بازهم اکنون به عنوان شرکت تاسیساتی ساختمانی کلوین مشغول به کار است و در اداره برنامه و بودجه رتبه 2 باب زمینه تاسیسات و رتبه 4 عمرانی را دارا می باشد.

در طی این سالها شرکت کلوین پروژه‌های کوچک بزرگ بسیاری را اجرا نموده که بعضی از آنها به شرح زیر است

1- بیمارستان 96 تخت خوابه بندرگناوه باب استان بوشهر

2- بیمارستان 96 تخت خوابه کرد کوی گرگان

3- آموزشکده کشاورزی مراغه

4- مجتمع اداری- تجاری هتل کیان تهران

5- اجرای موتور سرا های کمپ کارگری مبین عسلویه

6- ورزشگاه 10000 نفره رضا فرزند اردبیل

این شرکت باب حال حاضر 2 پروژه در دست ادا دارد که یکی در قشم ودیگری بلوک 3 و 5 اداری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات (حصارک) تهران است که اینجانب باب این پروژه دوران کارآموزی خود را طی نموده ام. عملیات ساختمانی پروژه در سال 1376 بصورت امانی میانجیگری کارفرما (دانشگاه آزاد) ابتدا گردیده و در سال 1384 باتوجه به سمت آماده بودن بام و اسکلت ساختمان، برای انجام عملیات نازک کاری و تاسیسات برقی ومکانیکی به سمت شرکت کلوین واگذار گردیده است و شرکت موژدا و همکاران طراحی و نظارت به این برنامه را به تقبل دارد.

سطح زیر بنای این پروژه حدود 12000 هزار واحد طول چهارگوش است و شامل 6 طبقه ساختمان اداری – آشپزخانه – رستوران – آمفی تأتر همکف ورودی و دو اشکوبه پارکینگ می‌باشد تاسیسات مکانیکی این برنامه شامل اجرای موتورخانه مرکزی – آب رسانی- تهویه مطبوع اطفاء  حریق (سیستم خیس و خشک) و تاسیسات برقی ثانیه از قرار: اعلام حریق- کامپیوتر مرکزی – آنتن مرکزی- دوربین دوایر فرضی موازی باخط استوا بسته و سیستم پیجینگ می باشد.

موتور سرا بلوک 3 حاوی 3 دستگاه دیگ به ظرفیت نامی 1000000 کیلوکالری 2 دستگاه چیلر به سمت ظرفیت نامی 350000 تن تبرید  2 عدد بوستر پمپ (یکی آبرسانی و یکی آتش‌نشانی) 16 رقم پمپ سانتریفیوژ 3 عدد منبع کویل دار و 2 رقم سختی گیر است.

نمودار سازمانی و تشکیلات:

 هر پروژه  ساختمانی دارای یک کارفرما (صاحب کار) می باشد این کارفرما است که تصمیم به سمت ساخت یک ساختمان می گیرد برای این کار ابتدا به یک رایزن احتیاج دارد تا از آنها باب مناسبت اینکه چگونه می توان یک ساختمان را در این محل و با شرایط و بودجه موجود ساخت کمک بگیرد سپس مهندسین مشاور طراحی را به کارفرما ارائه می‌دهند که در صورت مودر اجابت بودن طرح را برای کارفرما برای اجرای تعیین می شود اما برای اجرای طرح احتیاج به یک پیمانکار (مجری) می‌باشد که این پیمانکار را یا رایزن به کارفرما پیشنهاد می‌دهد و انتخاب می شود یا خود کارفرما پیمانکار را انتخاب می‌کند مهندسین رایزن (طراح) هم می توانند این الگو نیز باشند حتماً مهندسین ناظر بر پروژه بهتر است طراحان پروژه نباشند زیرا با اینکار در حین اجرای پروژه این  مهندسی ناظر می توانند مشکلات  موجود در الگو را افسرده و با پیمانکار بهترین طرح را اجرا کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.